úterý 6. ledna 2015

Obaly na mobily

V listopadu jsem získala nový mobil a ve stejnou dobu jsem objevila Pinterest a na něm krásné kočičákové obaly. Proklikala jsem se až na blog Luciene Rodrigues z Ria de Janeira. Nevím, zda to je její nápad, ale je úžasné, jak taková maličká ruční práce dokáže kolovat světem a těšit další a další lidi. Takže jsem hned vytvořila jeden fialovozelený obal pro sebe (mám stejně barevné pouzdro na brýle) a další dva pro snachu Julii a skorosnachu Ladu. A podle stejného vzoru jsem stvořila i obal pro chotě Zdeňka, který nechtěl kocoura, ale medvídka.
Všechny obaly jsem háčkovala krátkými sloupky z tenké akrylové příze Glorie. Nevím, jak ostatní, ale já jsem s obalem moc spokojená, pěkně drží tvar i po vyprání, snadno ho nahmatám v kabelce a telefon je přece jen trochu chráněný před poškrábáním. Takže moc děkuji za perfektní nápad.




























Ráda uháčkuji obal i na Váš telefon, napište rozměry a představu o barvě a zvířátku.





Žádné komentáře:

Okomentovat