středa 28. prosince 2016

Dětská deka Farma

Už dávno jsem chtěla zkusit nějakou C2C deku. Když jsem narazila na krásnou dětskou deku s čínským zvěrokruhem Zoodiacs (návod i schémata zdarma!), pustila jsem se do práce. Deku jsem naplánovala o něco menší než originál a sestavila jsem ji jen z obrázků farmových zvířátek:


Tady jsou zblízka jednotlivá zvířátka:

Kohout

Prasátko

Ovečka


Kravička
Koník


Kočka 

Králíček















Pejsek

Myška



















Moje nedokonalé schéma kočky - ta v čínském zvěrokruhu není


Barvy pozadí i samotných zvířátek jsem upravila podle toho, jaké jsem měla zásoby pěkných barviček. Háčkovala jsem z příze Jeans (nyní nově pojmenovaná Gina - 55 % bavlna, 45 % akryl) háčkem číslo 3,5. Na pozadí jednoho čtverce o stranách 23 x 23 malých čtverečků bylo potřeba celé jedno pětidekové klubíčko, někde (například u štíhlé myšky) i více. Čtverce měří bez okrajů 37 x 37 cm, jsou obháčkovány jednou řádkou krátkých sloupků sytě růžovou barvou. Spojila jsem je zipovým spojem (pevnými oky za zadní nitku). Celou deku jsem obháčkovala jednou řádkou krátkých sloupků v růžové barvě, jednou řádkou zkřížených dlouhých sloupků v bílé a znovu jednou řádkou krátkých sloupků v růžové. Celá deka s devíti čtverci měří 120 x 120 cm.
Je to dárek pro dvouletou praneteř Haničku. Jsem zvědavá, jestli všechna zvířátka pozná. Naši uličníci je poznali hned a taky hlásili, jak které zvířátko dělá. Tak snad se i Hanička s dekou potěší a pobaví.





Žádné komentáře:

Okomentovat