pátek 21. července 2017

Žirafa

Malé dečky s hlavičkou panenky nebo zvířátka mi docela učarovaly, zvlášť když jsem viděla, jak je děti mají rády. Našla jsem spoustu krásných nápadů a pomalu zkouším ty nejpěknější. Práce jde rychle od ruky a výsledek je brzy vidět. Tak to mám ráda...
Tohle je moc pěkná žirafka autorky Kelsey Bieker. Návod na žirafku je zdarma na Ravelry.


V návodu je popsán jen postup při háčkování hlavičky a nožek. Čtverec tělíčka jsem udělala úplně základní.



Hnědé flíčky jsem umístila trochu jinak, než je na návodu, dala jsem dva žirafce i na hlavičku, jako tvářičky. Čtverec jsem oproti návodu ještě obháčkovala jednou řádkou krátkých sloupků hnědou barvou, přišlo mi to tak pestřejší a veselejší.




Jen mi připadá, že je hlava žirafky příliš velká a těžká oproti princeznám. Žirafa bez opory nestojí... Ale do postýlky to snad nebude vadit. Možná je to i materiálem. Háčkovala jsem z příze Kačenka (50 % akryl, 50 % bavlna) háčkem číslo 3 (hlavu) a 4 (tělo). Velký podíl bavlny samozřejmě způsobí, že příze je tvrdší a těžší. Ale má atest i pro miminka, proto jsem sáhla právě po ní. Jen teď v rodině žádné miminko není, tak bude žirafka chvíli odpočívat a čekat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat